Saturday, June 27, 2009

Went to the second time training for A Night with Phantom
my hand very pain because the tiles and plates are damn HEAVY
Oh ya FYI
I'm going to be a server for that event which will serve molecular gastronomy on Monday
I'm scared I cannot handle the plates well
because the strength of my hands are WEAK
Ahhhh~~~give me the strength please!!!

****************************
I received one letter from my college
the letter stated there I did not attend UHTI class for 2 days
what the F***
I never skip class before
how can the lecturer marked me ABSENT
swtz...
I want to go complain on Monday
Jerr...I suppose to get 100% for my attendance

********************************
兴华中学举办兴华中小学N周年文娱晚会(忘记几年了)
兴华小学是我的母校
我当然去捧场啦
和莹还有菁
看到他们小学的表演
我想哭(想而已)

N年前的记忆被勾起
那个舞台
那个我曾经也在上面表演过无数次的舞台
当时的我们
当时的一切
好怀念
好怀念

莹说:“好想回到一年级,从头开始小学生涯。”
如果时间能倒流
我也很想
很想很想
小学是我最最最喜欢的学生时代
那时的我们
都很单纯
都很快乐
每天都无忧无虑
虽然常常不要跟这个好,不要跟那个好
不过几天后却又在一起玩
没有心机
没有怨恨

太多太多的回忆
只是头脑的储存位子有限
储存不了全部
但庆幸我还有一班常联络的小学同学
不时叙叙旧(^.^)v

muackz~

我爱兴华~

No comments:

Post a Comment