Friday, December 12, 2008

我终于可以在家里上网了!(^.^)v
将进一年家里的上网,三番两次去到Starbucks上网,都不知我花了多上钱在咖啡和巧克力上。(=.=)
本来想装修一下我的“家”,但我很想写东西所以,装修的事,慢慢来吧。

今天第二次去学车,一学就学了五个小时,回到家皮肤就像烤焦了的面包,防晒涂在后也没用。
虽然不是很难学可是我超讨厌转方向盘的,我得用尽我力气去转它,为什么那么难转的??!
那个教我的“老师”(上次叫他uncle被他骂,叫他老师又很怪),一直碎碎念,还一直乱骂我。明明是他没有讲清楚怎样做,人家做错就乱骂,不知者不罪嘛。(><)
在马路上驾车真的很爽,只是换gear很麻烦而以。幸好现在有auto的车。XD
我今天从学车那里驾车回到家哦!哈哈


放假了,每天在家胡思乱想,我发觉别人常常会误解我话的意思,或许沟通这门课,是我现在必修的吧!
我要对你说,对不起。就算你不会原谅我也没关系,毕竟是我的错。

5 comments:

  1. how can you write a so cool blog,i am watting your new post in the future!

    ReplyDelete
  2. After reading the information, I may have different views, but I do think this is good BLOG!

    ReplyDelete
  3. Good article, good things, good feelings, good BLOG!

    ReplyDelete
  4. It seems my language skills need to be strengthened, because I totally can not read your information, but I think this is a good BLOG
    landing net

    ReplyDelete
  5. Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not know how you advice!
    Cargo Net

    ReplyDelete