Wednesday, May 06, 2009

爸妈最近让我一个人驾车
在Bukit Tinggi附近而已
原本他们是说要等到两年后
就是我不再是P牌
才可以独自驾驶
而我呢
天天在灌输我爸Practice makes perfect
我要常常练习才能更了解车
然后故事直接跳到
有一天
我们一家去KL吃
我告诉妈我要早回来
因为我约了朋友
不过他们还是拖到迟迟才要回
回到巴生已比原先的时间迟了一小时
我直接说我要驾车去找朋友
妈咪也没说什么就答应了
耶~

昨天我驾车载莹去Aeon
原本只是要出来吃饭`聊天
她竟然说要买她朋友的礼物
选东西也选很久
妈咪突然打电话要我十点半回家
糟糕!时针指着三
莹还在选要买哪一个Sushi=.=
时针指着五
刚从Aeon出来
时针指着七
到莹家门口
时针指着十
我到家了
原本需要二十分钟的车程
我只用了。。。(自己算)
给妈咪念了一下迟到家

WOw~感觉我很像Fast n Furious里的赛车手
握着驾驶盘 踩油
惊险的一天~

5 comments:

  1. i langgar the parking ticket's machine in AEON just now!!

    :(

    my mum keep mumbling!vry hard to hang out with friends next time ady!!omg.

    ReplyDelete
  2. han ying~
    long time no see since tat day...
    wow....drive alone..
    mus b careful...
    jus drop by..
    take care~

    hope u remember who am i...
    REVISION DEPARTMENT-weikhang

    ReplyDelete
  3. See YIn
    Me too not really know how to control when wanna take ticket there...most of the time too far and my hand cannot reach,hav to open my door...haha...sia sui
    Practice make perfect!!Ur mum sure will like my parents like dat,after that they will let drive alone d...gambateh!

    Sky
    Aww~~yea...of course i rmb who u r la...
    same primary skul then v meet again afta sooooo many years...impossible to forget...haha

    ReplyDelete
  4. haha...i want you to fetch me next time !!!

    ReplyDelete